Zaupa nam več kot 60.000 kupcev!
Telefonska naročila: 02 620 27 00
od ponedeljka do petka med 8:00 in 17:00
Naložba v vašo prihodnost

Pogosto zastavljena vprašanja - FAQ

Naročanje, plačila in dostava

S katerimi plačilnimi metodami je možno plačilo na vaši spletni strani?

Nakup lahko opravite s kreditnimi karticami Mastercard, Visa, Visa Electron, Maestro ali enostavno plačate z vašim Paypal računom. V kolikor želite plačati preko spletne banke vam pošljemo predračun. Seveda pa obstaja še standarden način plačila – to je plačilo po povzetju – poštarju, ko vam paket prinese na dom.

Je plačevanje s kreditno kartico varno?

Nakupovanje na naši spletni strani je varno. Vsi podatki se namreč obdelujejo direktno na strežniku banke, kjer je poskrbljeno za pravilno uporabo podatkov in maksimalno varnost. Vaših podatkov s kreditne kartice prav tako ne shranjujemo v nobeni možni obliki. Redni pregledi strani zagotavljajo zasebnost in varnost.

Kako in kdaj bo moje naročilo dostavljeno?

Vsa naročila pošiljamo preko Pošte Slovenije. Paket bo na vašem naslovu naslednji delovni dan oz. najkasneje v treh delovnih dneh po naročilu. V kolikor bo dobavni rok daljši, vas bomo o tem obvestili.
Stroški dostave so opisani spodaj. 

Dostava na dom

Strošek dostave

naročila do 30 € 3 €
naročila od 30 € do 50 € 1,5 €
naročila nad 50 € BREZPLAČNA DOSTAVA
posebej označeni izdelki (izvzeti izdelki, akcije) BREZPLAČNA DOSTAVA

Ali moram ob dostavi plačati še kakšne druge stroške? 

Poštarju je ob prevzemu potrebno poravnati znesek izpisan ob naročilu (zadnji korak), ki že vključuje provizijo poštne nakaznice v skladu s cenikom Pošte Slovenije:

Znesek naročila

Provizija poštne nakaznice

do 98,00 EUR 1,05 EUR
nad 98.00 EUR do 501,00 EUR 1,07 % od vrednosti
nad 501,00 EUR 5,36 EUR


Dodatnih stroškov pošiljanja poštarju ali drugemu dostavljavcu naročenih artiklov iz spletne trgovine www.vsezasolo.si niste dolžni poravnati!

Nisem prejel/a svojega naročila. Kaj se je zgodilo?

VSEZASOLO.si se trudi, da pošljemo vsako naročilo pravočasno na vaš naslov. Ponavadi so vsa naročila pri naslovniku že naslednji dan oz. najkasneje v treh delovnih dneh.

Na žalost nimamo kontrole nad samo dostavo paketov. Če vas morda ni doma, bi vam moral poštar pustiti obvestilo v vašem poštnem nabiralniku.

Če paketa niste prejeli v roku treh dni od naročila nas kontaktirajte preko telefona, elektronske pošte ali pogovora v živo in preverili bomo, zakaj niste prejeli paketa ter rešili nastalo težavo.

Smo podjetje, nam lahko izdobavite blago s plačilom na valuto?

Pri prvem naročilu je morda to težje. Pri naslednjih naročilih pa obstaja možnost izstavitve računa s plačilom na valuto.
Ker je plačilna nedisciplina precej velika težava, vsako podjetje predhodno preverimo, ob vsakem neplačilu računa v roku pa nadaljnje dobave ustavimo in spet zahtevamo plačilo po predračunu ali ob prevzemu.

Smo šolska ustanova, društvo,... - kako lahko oddamo naročilo?

Šole, državne ustanove in društva morajo ob naročilu poslati naročilnico in so upravičeni do plačila v zakonskem roku.

Reklamacije

Priznali ste reklamacijo. Kaj moram narediti?

Paket pošljite na naš naslov Tehit d.o.o., Na Fari 36 A, 2391 Prevalje preko Pošte Slovenije (z njimi imamo pogodbo, Vi ne plačujete nobenih stroškov; na okencu povejte, da pošiljate paket PPNA). Priložite še kopijo računa in s par stavki napišite vzrok vrnitve.

Naročil sem napačne izdelke. Kaj lahko naredim?

V roku 15 dni lahko kadarkoli zamenjate izdelke, ki ste jih kupili, brez obrazložitve.

Če ste naročili napačne izdelke in je embalaža izdelka še cela oz nepoškodovana, bomo upoštevali celotno kupnino, ki ste jo že plačali.

Paket nam morate poslati na vaše lastne stroške na naš naslov.

Če ste izdelek že odprli oz. ga porabili ga na žalost ne moremo več sprejeti.

V primeru takšne situacije je nabolje, da nas pokličete in svetovali Vam bomo dalje.

Prejel sem izdelke, ki jih nisem naročil. Poslali ste mi napačne. Kaj lahko naredim?

Napakam se izogibamo v največji možni meri. Žal pa nam jo od časa do časa zagode "škrat". Če smo Vam poslali napačen izdelek, nas prosim pokličite na 02/62 00 880 in svetovali Vam bomo dalje. Lahko zagotovimo, da bo zamenjava potekala izključno na naše stroške.